A régi mechanikus vezérlést felváltja a modern hidraulikus bekapcsolás.
A régi fékszalagos véglehajtások mára kissé elavultak, a mai modern nagyteljesítményű munkagépeket-Claas Variant, Krone Comprima bálázók- nem képesek meghajtani, az MTZ-k bármelyik motorjának viszont ez nem jelent nehézséget.
Az ilyen jellegű problémák megoldására állítottuk össze a lamellás véglehajtás (TLT) átalakítási egységcsomagokat, melyek minden problémára megoldást nyújtanak:
- Hidraulikusan kapcsolt véglehajtás átalakítása;
- Mechanikusan, lábbal kapcsolható differenciálzáras véglehajtás átalakítása;
- Kormány szervo oszlopos véglehajtás átalakítása.
A lamellás véglehajtásokban nem egy darab fékszalag adja át a hajtást, hanem kettő darab dörzstárcsa. Ezzel a tapadó felület a sokszorosára növekedett. A megnövelt felületnek köszönhetően az átadott teljesítmény is jelentősen nőtt, és nem jelent problémát a nehezebb hajtású munkagépek üzemeltetése. Továbbá jelentős pénzösszegeket takarítunk meg, mivel nem kell nagyobb teljesítményű traktort vásárolni, mindazonáltal könnyebb, kényelmesebb a kezelhetőség is.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését keresse szaküzleteinket, érdeklődjön kollégáinknál.